online chat in india now You are not logged in.

contact vodafone uk online chat top dating sites zoosk single 50 plus kostenlos youtube

top 10 chatting apps in india

top 10 chat rooms in india Dear visitor, welcome to FamilyAir Group Europe Forum. If this is your first visit here, please online chat rooms pakistan lahore. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the online chat rooms pakistan islamabad, to register here or online chat rooms pakistan mix about the registration process. If you are already registered, please online chat rooms pakistan gujranwala.

how to turn off chat on facebook browser vodafone.co.uk online chat best dating site dubai Holgeronline chatting site in india

facebook partnersuche kostenlos finya Vice Administrator

live chat dating meet friends apk

• "Holger" is male
  • "Holger" started this thread

top 10 dating sites of india best online chatting in india

facebook partnersuche kostenlos deutschland Date of registration: May 15th 2009

facebook partnersuche kostenlos dresden wcf.user.option.userOption73: FS9 + FSX/ACC, FS2000

reiche frau sucht mann mit führerschein Location: Oberschleissheim EDNX

• Send private message

partnersuche in der schweiz kostenlos youtube best online chatting websites in india

welche reiche frau sucht einen mann Sunday, March 22nd 2015, 2:35am

vodafone customer care chat uk Fliegerei in der Musik...

vodafone customer service chat online uk vodafone customer service chat uk Anläßlich einer größeren Renovierung bei uns im Wohnblock wurden wir aufgefordert unsere Kellerabteile für Baumaßnahmen zu räumen.
Dies nahm ich zum Anlass mal wieder die Spreu vom Weizen zu trennen und nicht mehr gebrauchte Sachen zu entsorgen.
Bei einigen Sachen fiel das leicht, hatte man doch im Laufe der Jahre reichlich Abstand gewonnen, doch bei einigen Kartons (12 Stück an der Zahl)
bekam ich so ein flaues Gefühl im Magen. Brachte ich es doch nicht fertig diese "Schätze" in Vinyl einfach zu entsorgen.
Also schleppte ich alle Kartons in die Wohnung und schloß meinen alten Panaconic Direct Drive Schallplattenspieler, den ich ebenfalls im Keller fand,
an die Steroanlage an.
Neben vielen Erinnerungen aus meiner Jugend fand ich da noch Sachen, die Ich von meinen Eltern oder Vewandten übernommen hatte.
Darunter auch Lieder die ich früher eigentlich nie beachtet hatte. Auf einer "Best of Edition" vom Bertelsmann Schallplattenring fand ich den Titel
von John Denver: Leaving on a Jet Plane:

Aus der gleichen Sammlung stammte die Aufnahme von Susan Raye einer US Country-Sängerin aus dem Jahre 1967. Sie erwuchs im Laufe der Zeit
zur Hymne des im Titel genannten Airports.

LA International Airport:

"L.A. International Airport
Where the big jet engines roar
L.A. International Airport
I won't see him anymore."

Mein Vater war ein bekennender Hans Albers Fan, was er wohl zum Teil auf mich übertragen hatte. Auf einer LP fand ich das Flieger-Lied schlechthin.
Es war auf einer, die älteren Semester unter uns kennen sie noch, ich nenne sie mal 3/4 LP, rund 6cm im Durchmesser kleiner als die üblichen 30er Scheiben.
Vornehmlich produziert in der 50er und Anfang der 60er Jahre des vorigen Jahrhunderts. Auch davon konnte ich auf YouTube eine Aufnahme finden,
um sie Euch hier zu präsentieren.

Ich fand auch eine Single, die mir einst eine rund 10 Jahre ältere Cousine überlassen hatte. Von ihr erbte "klein" Holger so manche Platte, welche ihr nicht
mehr up to date schien. So wurde ich, sehr zum Leidwesen meiner Eltern schon sehr jung an die "Negermusik" herangeführt und gewöhnt.
Doch bei gesagter Single handelte es sich nicht um einen englischsprachigen Song, sondern um Reihard Mey mit seiner "Hymne": Über den Wolken...

Viele Erinnerungen wurden wach beim Durchschauen der Kartons und beim Anhören diverser Songs. So fand ich auch einen Nachkauf meiner ersten Single -
das original hatte es nicht überstanden - AC/DC: Highway to Hell. Damals sorgsam vor den Eltern versteckt, die aufgrund des satanischen Covers und
der in ihren Ohren abscheulichen Töne um die Entwicklung ihres Sprößlings fürchteten.
Natürlich konnte ich mich nicht von diesen "Schätzen" trennen und so war ich froh nach ein paar Telefonaten einen neuen Lagerplatz zu finden.
Sie dem Müll zu übergeben wäre für mich ein Stück meines Lebens zu entsorgen. Zu viele Erinnerungen hängen daran.

Wenn auch Ihr Songs kennt, die irgendwie mit dem Fliegen oder zumindest für euch damit zu tun haben, so stellt sie doch gerne hier ein.

singlebörse gratis schweiz gratis list of online chatting sites with strangers Viele Grüsse

chat room no registration online chat rooms no registration required Holger

free desi chat rooms india online chat without registration with girl Himmelhund aus Leidenschaft

dating sites new zealand only online chat without registration opdinethow to delete someone from fb chat list

dating sites new zealand Flugschüler

top dating sites new zealand

• "opdinet" is male

free online chat now without registration how to delete someone off facebook chat list

free online psychic chat now Date of registration: Mar 23rd 2012

free online chat now wcf.user.option.userOption73: FSX Gold ; CH Prof; LSZH; LSZR; LSZF

facebook mobile chat offline iphone Location: Schweiz, St.Gallen

• Send private message

website chat free how to remove someone from fb chat list

online web chat like omegle Sunday, March 29th 2015, 6:14pm

best dating site qatar

best dating websites for herpes suche partner gastronomie russian dating sites pictures Hallo Holger

vodafone customer care chat support best online dating questions to ask a girl best online dating questions to ask over email sehr schöne alte Titel, auch ich konnte mich nie von den Vinyl-Platten trennen. Hab auch einige im Keller aufbewahrt und hole diese ab und zu wieder hoch um sie Abzuspielen. Mal schauen ob ich auf einer noch ein "Fliegerlied" finde. Auf alle fälle ist es immer wieder schön so zwischendurch das kratzen der Nadel zu hören.
best online dating questions best internet dating questions best online dating questions to ask Grüsse aus der Schweiz

best dating profile headlines examples best dating profile headlines best dating site headlines Diego

online text chat like omegle best dating profile headlines ever EifelEBhow to remove friends from facebook chat favorites

online chat rooms like omegle Moderator

online chat websites like omegle

• "EifelEB" is male

reiche frau sucht jungen mann schweiz how to delete someone from your facebook chat list

reiche single frau sucht mann Date of registration: Mar 17th 2015

best dating site nz wcf.user.option.userOption73: FSX-AP, VFR Germany-West, VFR Nord, Global 2010, VFR Bretagne Nord+Süd, My Traffic 2010

chat with a doctor online for free live Location: in der schönsten Stadt Deutschlands ;-)

• Send private message

chat with a doctor online for free how to remove friends from facebook chat list

chatting with a doctor online for free Tuesday, April 7th 2015, 10:44am

best dating online headlines Mein erster Beitrag zur Musik und Fliegen

Hallo FamilyAir! :-)

Hab dieses Lied des öfteren beim Flusi fliegen laufen!

Vielleicht gefällt es ??!!!

Gruß :HI:

Michael

file:///media/C4E7-C03C/I_can_Fly.mp3

Hoffe es klappt!!! :=:

online chatting without registration india best dating site for young widows best dating websites dubai Holgerfree online chatting with girl in india

online chat without registration in pakistan gupshup corner.net Vice Administrator

reiche frau sucht mann zum heiraten

• "Holger" is male

facebook partnersuche kostenlos youtube waplog live chat dating meet friends

facebook partnersuche kostenlos xp Date of registration: May 15th 2009

how to turn off facebook chat on samsung galaxy s5 wcf.user.option.userOption73: FS9 + FSX/ACC, FS2000

best dating site over 40 Location: Oberschleissheim EDNX

• Send private message

how to stay online on facebook chat android chat dating meet find friends

descargar juegos gratis para celular samsung galaxy chat b5330 Tuesday, April 7th 2015, 7:38pm

dating sites for widows

Hallo Michael,

leider führt deine Verlinkung ins Nichts...

dating site for widows canada best online dating sites for widows Viele Grüsse

dating site for widows ireland online chatting dating hyderabad Holger

online chatting india hyderabad best dating site norway Himmelhund aus Leidenschaft

best dating site scotland best online dating sites for privacy partnersuche in der schweiz kostenlos telefonieren Bravo21chat dating meet find friends apk

best dating sites for young adults Konstruktionsingenieur FamilyAir Group Europe Design Studio

best dating websites for young 20s

• "Bravo21" is male

good dating sites for young adults free waplog chat dating meet friends

good dating site for young adults Date of registration: Apr 15th 2008

top dating sites for young adults wcf.user.option.userOption73: FSX Gold / P3D 1.4

online chat rooms without registrations Location: LSZH-LSZF

• Send private message

chat room pakistan gujranwala web chat room pakistan

online chat rooms free canada Thursday, April 9th 2015, 1:28pm

top dating sites pune

chat game for android Hallo Holger

Besten Dank für deinen Einblick in die Vinyl-Platten-Sammlung. Ich habe kürzlich von meinem Vater einige Alben gerettet, welche er aussortiert und wegwerfen wollte, ich konnte diese jedoch noch nicht durchsehen, vielleicht ist da auch noch ein Flieger-Song dabei. Vor ein paar Momaten musste ich auch den Keller räumen und musste auch viele Dinge aussortieren, an denen zwar noch Erinnerungen hafteten, ansonsten aber keinen wirklichen Wert mehr hatten.

Die Fliegerei und die Musik verbindet auch heute nch einiges und ich glaube das ist auch weiterhin eine Inspiration für Songs. Nachfolgend noch ein Beispiel aus aktuelleren Songs, welche mit Fliegerei zu tun haben.

Die US Country-Rock Band Lady Antebellum hatte ihr neustes Albung nach der 747 benannt, so auch der gleichnamigs Song daraus:

Witzig nur, dass der Ersteller des nicht offiziellen Videos eine T7 anstelle der 747 als Bild verwendet hat :;):

Eher aus der Klamauk-Ecke stammt der Song Drunk On A Plane von Dierks Bentley:

Ich denke es gibt noch viele Songs über oder von der Fliegerei. Vielleicht gelingt es uns bei diesem interessanten Beitrag noch weitere Beispiele hinzuzufügen.

Viele Grüsse

Marco

Q from kid: What is funniest thing that has happened 2 u while flying? A: Flying is serious business. - ask to doctor free online chat via Facebook :thumbsup:

facebook partnersuche kostenlos leipzig free online chat with astrologers india EifelEBvodafone online live chat support uk

online chat room islamabad Moderator

chat room pakistan islamabad

• "EifelEB" is male

best dating app to get laid uk dating sites that are 100 free

partnersuche in der schweiz kostenlos xp Date of registration: Mar 17th 2015

facebook chat app android wcf.user.option.userOption73: FSX-AP, VFR Germany-West, VFR Nord, Global 2010, VFR Bretagne Nord+Süd, My Traffic 2010

dating sites for serious relationships Location: in der schönsten Stadt Deutschlands ;-)

• Send private message

best dating site for serious relationship asian dating sites that are 100 free

best dating websites for serious relationships Wednesday, April 15th 2015, 12:40pm

online chat with indian astrologers Wie könnte ich das machen ??

Hallo Holger!!

Sorry das es mit meinem Titel nicht keklappt hat!!

Wie mache ich das denn richtig, wenn ich meinen Song hier einstellen möchte??

Als MP3 oder geht nur Video, oder was ist am besten, dann würde ich es nocheinmal versuchen! :-)

Gruß
Michael

dating site for serious relationship best muslim dating sites in the world single 50 plus kostenlos verlängern Holgerchristian dating sites that are 100 free

best mobile dating website Vice Administrator

best indian mobile dating site

• "Holger" is male

best mobile dating site in usa dating websites that are 100 free

best dating mobile sites Date of registration: May 15th 2009

best mobile dating site in the world wcf.user.option.userOption73: FS9 + FSX/ACC, FS2000

dating website for marriage minded Location: Oberschleissheim EDNX

• Send private message

dating site for marriage minded 3d chat games free

dating site for marriage minded singles Thursday, April 16th 2015, 7:26pm

best american muslim dating sites

best muslim dating sites reviews Hallo Michael,

Einen Song als .mp3, .wav usw. kannst Du hier nicht ins Forum einstellen.
Schau mal ob du ihn vieleicht auf YouTube findest.
Dann dort aufrufen und die Adresse in der Browserleiste kopieren

singlebörse gratis schweiz jobs
Im Editor klickst du auf den YouTube-Button.

chat without registration in pakistan der cursor blinkt nun im Textfeld zwischen den "umklammerten Youtube". Drücke nun
ctrl + V um die eben kopierte Adresse einzufügen.
Schon ist das Video verlinkt.

online mix chat without registration in pakistan Fertig...

chat room usa video online friends chat in hyderabad Viele Grüsse

online chat hyderabad india online live chat in hyderabad Holger

telugu online chat in hyderabad online chat without registration in hyderabad Himmelhund aus Leidenschaft

online chatting sites india world chat rooms without registration EifelEBchat room no registration free

online chatting sites indian Moderator

online chatting free india

• "EifelEB" is male

online chatting site india warum wollen männer immer andere frauen

online chatting in pakistan Date of registration: Mar 17th 2015

dating site for black and white uk wcf.user.option.userOption73: FSX-AP, VFR Germany-West, VFR Nord, Global 2010, VFR Bretagne Nord+Süd, My Traffic 2010

dating site for black and white singles Location: in der schönsten Stadt Deutschlands ;-)

• Send private message

dating site for black and white warum wollen männer immer schlanke frauen

facebook partnersuche kostenlos runterladen Tuesday, April 21st 2015, 6:27am

chat vodafone customer service Fliegerei in der Musik

Hallo Holger,

vielen Dank für den Ausführlichen Tipp, ich werde es dann die Tage mal versuchen.

Leider hab ich Zurzeit viel Arbeit, daher bleibt nicht so viel Zeit für den PC und so.

ja und vielleicht hab ich Glück und es gibt den Song auf YouTube!!!

Lieber Gruß

und Hals und Beinbruch …(ist das nicht der Gruß der Flieger?..) beim FSX fliegen!!1

Michael

indian chatting room without registration best alias names for dating sites best paid dating sites FamilyAirlist of online chatting websites in india

reiche frauen suchen jungen mann Cheffe - Vorstand der FamilyAir Group gesamt

reiche ältere frau sucht jungen mann

• "FamilyAir" is male

chat room without registration online online chatting site in india for free

online chat room without registration lahore Date of registration: Dec 1st 2006

online chat room without registration in karachi wcf.user.option.userOption73: WarBirdSim / XPlane / FS95 / FS98 / FS9-FS2004 / FSX+ACC / Prepar3D

black dating website free Location: EDXW-EDDN

• Send private message

top 5 dating sites world chat rooms free international

top 10 dating sites world Friday, May 15th 2015, 4:00pm

best dating site domain names Antwort an alle Verfasser in diesem Thread

best dating site profile names Moin zusammen,

also, das ist ein Thread nach meinem Geschmack:

- Danke Holger und Marco für die tollen Lieder und Sounds. Es werden dabei mancherlei Erinnerungen wach!
best dating site screen names Nur leider, Marco, sind Deine Videos wegen Urheberrechten (die liebe GEMA) für Deutschland wieder mal gesperrt !

- Michael, ich habe für das Forum jetzt mp3, mp4 und wav als Dateien freigeschaltet. Vielleicht kannst Du den Song nochmal versuchen reinzustellen.
Bei dieser Gelegenheit wollte ich auch nochmal anführen, daß auch Deine Smilies nur als Zahlen erscheinen und nicht als Bilder. Nun weiß ich ja nicht, ob Du vom Handy aus oder über den PC schreibst. Beim Handy kann es passieren, daß nicht alles als Bildmotiv angezeigt wird. Wenn u über den PC schreibst, sollten wir beide mal herausfinden, an was es wegen der Darstellung noch liegen kann.

- Zum Thema Fliegergruß gibt es folgende "gültige" Varianten:

best dating website name Holm- und Rippenbruch!, Hals- und Beinbruch!,
best male dating site names best dating website names Glück ab, gut Land!

p.s.: Der von Holger angepriesene Film ist wirklich ein Sahnestückchen und sehr sehenswert für jeden an der Fliegerei interessierten

best dating website profile names best dating website for cougars best paid dating sites 2013 Gruß

best paid dating sites canada Peter

best dating sites to find cougars My best regards and safe landings for everyone
your
Capt. P. Thiele
TA26
best dating sites you pay for Eigentümer & Betreiber der FamilyAir Group
Owner & Operators FamilyAir Group

best paid dating sites 2014 best dating sites cougars Ein Flugzeug ist weiter nichts als eine Ansammlung locker im Verband fliegender Einzelteile, die durch das Genie des Piloten am Auseinanderfallen gehindert werden.

biggest dating site world chat video with strangers EifelEBhow to not show available for chat on facebook

aol chat rooms online Moderator

online chatting websites no registration

• "EifelEB" is male

reiche frauen suchen armen mann how to not see someone on facebook chat

reiche frau sucht armen mann Date of registration: Mar 17th 2015

dating sites that are free to join wcf.user.option.userOption73: FSX-AP, VFR Germany-West, VFR Nord, Global 2010, VFR Bretagne Nord+Süd, My Traffic 2010

dating websites that are totally free Location: in der schönsten Stadt Deutschlands ;-)

• Send private message

dating sites that are free how to not appear online on facebook chat

dating sites that are free to message Monday, May 18th 2015, 9:57am

singles dating sites for free

Hallo Peter,

ja die jungen Füchse ;-) !!!

Dann nehme ich das "Gut Flug" mal zurück, "Holm und Rippenbruch hört sich auch viel besser an!!! ..grins…. :-)

Bei Zeiten, starte ich dann mal einen Versuch den Song als mp3 oder wav einzubinden.

LG

Michael

dating sites that are free to chat dating websites for free in india best paid dating sites in usa FamilyAirhow to not show chat status on facebook

freenet single de kostenlos Cheffe - Vorstand der FamilyAir Group gesamt

dating websites toronto free

• "FamilyAir" is male

free gay dating site toronto how to not appear on facebook chat

best dating websites melbourne Date of registration: Dec 1st 2006

best casual dating sites melbourne wcf.user.option.userOption73: WarBirdSim / XPlane / FS95 / FS98 / FS9-FS2004 / FSX+ACC / Prepar3D

chat room for single mothers Location: EDXW-EDDN

• Send private message

partnersuche in der schweiz kostenlos chip how to block on facebook chat

dating app to get laid Monday, May 18th 2015, 6:54pm

dating websites for free Junge Füchse - Alte Hasen

chat rooms free indian Hi Michael,

wenn Du mit dem Einbinden des Songs nicht ganz zurecht kommst, dann melde Dich und wir helfen Dir gerne.
chat rooms free india chat room games free best paid dating sites australia Gruß

windows phone facebook chat appear offline Peter

chat game with avatar 3d My best regards and safe landings for everyone
your
Capt. P. Thiele
TA26
free online chatting and dating in mumbai Eigentümer & Betreiber der FamilyAir Group

free online chatting in mumbai without registration chat games with 3d avatars Ein Flugzeug ist weiter nichts als eine Ansammlung locker im Verband fliegender Einzelteile, die durch das Genie des Piloten am Auseinanderfallen gehindert werden.

easiest dating app to get laid best dating website for plus size reiche frau sucht jungen mann nrw Holgerhow to hide time on facebook chat

free dating apps to get laid Vice Administrator

partnersuche dresden eger

• "Holger" is male

desi chat rooms pakistan free catholic singles chat rooms free

live chat room pakistan free Date of registration: May 15th 2009

yahoo chat room pakistan free wcf.user.option.userOption73: FS9 + FSX/ACC, FS2000

how to remove someone from facebook chat favorites Location: Oberschleissheim EDNX

• Send private message

how to remove someone from favorites on facebook chat ipad o2 guru web chat

how to remove someone from fb chat favorites Sunday, September 6th 2015, 2:16am

online chat date rooms

single 50 plus kostenlos code Nazareth: This Flight Tonight

Verknüpft mit dem FS9....

best dating site profiles best dating site profiles samples Viele Grüsse

best dating site profile description best dating site profile ever Holger

list of best dating sites 2015 list of best dating sites in india Himmelhund aus Leidenschaft

best dating site japan live chat with doctor online free reiche frau sucht netten mann Bravo21vodafone customer care live chat india

best indian online chatting site Konstruktionsingenieur FamilyAir Group Europe Design Studio

best indian stranger chatting site

• "Bravo21" is male

best dating site for 20s and 30s ältere frau sucht junge männer

top dating sites for 20's Date of registration: Apr 15th 2008

best dating websites for 20s wcf.user.option.userOption73: FSX Gold / P3D 1.4

best dating sites for 20 somethings Location: LSZH-LSZF

• Send private message

best dating sites for 20 year olds alcoholics anonymous chat rooms uk

best dating sites for 20s uk Sunday, February 7th 2016, 12:39am

black dating websites for free

Hallo zusammen

Bin heute per Zufall in YouTube noch auf einen Song gestossen der etwas älter ist, aber definitiv was mit Fliegerei zu tun hat. Hatte zwar was anderes gesucht, aber der passt ja super in dieses Thema (hoffe die GEMA macht diesmal mit) :;):

Viele Grüsse
Marco

Q from kid: What is funniest thing that has happened 2 u while flying? A: Flying is serious business. - dating sites with apps via Facebook :thumbsup:

how to remove person from fb chat list black dating sites for free usa EifelEBchat in india free online

best indian mobile chat rooms Moderator

dating sites for marriage uk

• "EifelEB" is male

how to remove someone from your facebook chat list chat room online in india free

gratis singlebörse Date of registration: Mar 17th 2015

online dating sites bay area wcf.user.option.userOption73: FSX-AP, VFR Germany-West, VFR Nord, Global 2010, VFR Bretagne Nord+Süd, My Traffic 2010

dating site totally free Location: in der schönsten Stadt Deutschlands ;-)

• Send private message

free online chatting in mumbai chat with strangers in india free

facebook partnersuche kostenlos münchen Friday, February 12th 2016, 8:18pm

free online chatting site no registration

Hallo Leute,

wieso kann ich mit meinem Kindle Firefox die Videos nicht öffnen! :gruebel:

YouTube läuft ansonsten darauf störungsfrei :!:

Bin dankbar für Tipps und Hinweise!

Gruß
Michael :FLIEGEN (10):

top dating sites over 40 best funny headlines for dating sites EifelEBchat dude india free

good dating sites for over 40s Moderator

top dating site for over 40

• "EifelEB" is male

online german chat room free online chatting in india without registration in hyd

best dating sites for marriage minded Date of registration: Mar 17th 2015

best dating sites for marriage wcf.user.option.userOption73: FSX-AP, VFR Germany-West, VFR Nord, Global 2010, VFR Bretagne Nord+Süd, My Traffic 2010

dating site for married Location: in der schönsten Stadt Deutschlands ;-)

• Send private message

top dating sites for married free online chatting without registration in hyd

best online chatting website free Monday, August 1st 2016, 4:47pm

best female dating site headlines

Hallo Leute! :HI:

Hier nun noch einmal ein Versuch von mir, einen Song in Sachen Fliegen einzustellen!! :=:

[remove someone from your facebook chat list]

Na mal sehen ob es klappt!! :gruebel:

Gruß
Michael

online dating sites totally free best male dating site headlines EifelEBchatrooms für singles ohne anmeldung

dating websites totally free Moderator

top dating sites for relationships

• "EifelEB" is male

best dating sites for relationships uk chatroom für singles ab 50

dating site to get married Date of registration: Mar 17th 2015

dating sites to get married wcf.user.option.userOption73: FSX-AP, VFR Germany-West, VFR Nord, Global 2010, VFR Bretagne Nord+Süd, My Traffic 2010

dating websites to get married Location: in der schönsten Stadt Deutschlands ;-)

• Send private message

free dating sites to get married chatroom für singles unter 18

urlaub für partnersuchende Monday, August 1st 2016, 4:50pm

vodafone online chat deutschland

Hallo Leute! :HI:
Hier nun noch einmal ein Versuch von mir, einen Song in Sachen Fliegen einzustellen!! :=:

[chatrooms für singles nrw]

Na mal sehen ob es klappt!! :gruebel:

Gruß
Michael

Oder so?????? :;(:

[youtube.com/watch?v=cdjxYdLBgNs]

hp online chat deutschland sony online chat deutschland Besser so, Michael:

1) Du klickst oben über dem Schreibfeld auf den YouTube Button
2) Daraufhin erscheint
asus online chat deutschland apple online chat deutschland in eckigen Klammern: (youtube)(/youtube), ich muß es in runden Klammern schreiben sonst erscheint ein schwarzes Videofeld im Text
3) Nun kopierst Du den YouTube Code des Videos, das ist der Zahlen oder Buchstabencode nach: v=
bei diesem lautet er: cdjxYdLBgNs (siehe dazu oben Deinen Link)
4) Diesen kopierst Du nun genau zwischen die beiden (youtube)(/youtube) in eckigen Klammern im Schreibfeld, dort blinkt normalerweise auch der Cursor
5) Das war es dann auch schon und das Video wird in der Vorschau und nach dem Absenden des Beitrags nun so angezeigt wie nachfolgend.

dating app iphone deutschland waplog chat dating meet friend reiche frauen suchen normalen mann Helicopterpilotchatroom für singles ab 18

dating app iphone gps Fluglehrer

dating app iphone

• "Helicopterpilot" is male

dating app iphone gay how to turn off fb chat on samsung s3

dating app iphone schweiz Date of registration: Nov 9th 2013

dating app iphone test wcf.user.option.userOption73: FSX Acceleration, FS Global 2008

reiche frau sucht reichen mann Location: Weiden/Opf EDQW

• Send private message

reife reiche frau sucht mann how to turn off facebook chat on samsung galaxy s3 mini

dating profile to get laid Monday, August 1st 2016, 6:46pm

waplog chat dating meet friend apk Hallo Michael,

...und ob, es klappt

Hab's zu dir schon immer gesagt: Du kannst das
Danke Michael...
online chatting in bangalore without registration online chat in bangalore online chat room in mumbai Viele Grüße

Albert

single 50 plus kostenlos herunterladen

best dating sites for older adults how to add friends to my facebook chat list online chat navi mumbai FamilyAirhow to turn off facebook chat notifications on samsung galaxy s3

best dating sites for adults Cheffe - Vorstand der FamilyAir Group gesamt

best online dating for adults

• "FamilyAir" is male

best dating website for young adults chat skype online tuwebchat gratis

best free dating sites for adults Date of registration: Dec 1st 2006

best dating sites for over 40s uk wcf.user.option.userOption73: WarBirdSim / XPlane / FS95 / FS98 / FS9-FS2004 / FSX+ACC / Prepar3D

best dating sites for over 40 australia Location: EDXW-EDDN

• Send private message

best dating websites for over 40 chat skype online trên web

best dating sites for over 40s Monday, August 29th 2016, 2:07pm

how do i add friends to my chat list on facebook Flieger von Schleissheim

best casual dating sites london Wie ich finde ein Lied, das unbedingt dazu gehört!

best casual dating sites australia best casual dating sites india Flieger von Schleissheim

skype online live chat

best casual dating sites 2014 best casual dating sites uk web chat jobs in mumbai Gruß

free online chat in mumbai without registration Peter

best casual dating sites ireland My best regards and safe landings for everyone
your
Capt. P. Thiele
TA26
free online chat rooms in mumbai Eigentümer & Betreiber der FamilyAir Group

online chat with strangers in mumbai best dating sites nyc 2015 Ein Flugzeug ist weiter nichts als eine Ansammlung locker im Verband fliegender Einzelteile, die durch das Genie des Piloten am Auseinanderfallen gehindert werden.

best cougar dating site yahoo best dating sites nyc 2014 online chat sites in mumbai FamilyAirpartnersuche griechenland

ältere frauen suchen xp Cheffe - Vorstand der FamilyAir Group gesamt

ältere frauen suchen xing

• "FamilyAir" is male

suche partner für mutter online chat with doctor uk

best online chat free Date of registration: Dec 1st 2006

chat room pakistan sialkot wcf.user.option.userOption73: WarBirdSim / XPlane / FS95 / FS98 / FS9-FS2004 / FSX+ACC / Prepar3D

dating sites melbourne review Location: EDXW-EDDN

• Send private message

dating sites melbourne free online chat rooms karachi

dating site melbourne free Monday, August 29th 2016, 2:39pm

best dating websites nyc Darf natürlich nicht fehlen

best dating sites nyc 2013 Wer kennt nicht den Film mit Bud Spencer und Terence Hill und der schönen DC3

Hier die Filmmusik dazu:

online chat rooms united states online chat rooms american Oliver Onions - Flying to the Air

how to turn off facebook chat on samsung galaxy tablet

facebook partnersuche kostenlos hannover facebook partnersuche kostenlos hamburg free online chat in mumbai Gruß

top indian chatting sites Peter

welche reiche frau sucht mann My best regards and safe landings for everyone
your
Capt. P. Thiele
TA26
top 5 indian chatting sites Eigentümer & Betreiber der FamilyAir Group

top 10 indian chatting sites reiche frauen suchen mann youtube Ein Flugzeug ist weiter nichts als eine Ansammlung locker im Verband fliegender Einzelteile, die durch das Genie des Piloten am Auseinanderfallen gehindert werden.

suche partner selbstständigkeit best dating sites for real.com top indian chatting websites FamilyAirpartnersuche edarling tarifas

dating sites for serious relationships uk Cheffe - Vorstand der FamilyAir Group gesamt

den richtigen partner finden esoterik

• "FamilyAir" is male

alte frau sucht lover single chat ab 14 kostenlos

ältere frauen suchen reisebegleiter Date of registration: Dec 1st 2006

ältere frauen suchen reisepartner wcf.user.option.userOption73: WarBirdSim / XPlane / FS95 / FS98 / FS9-FS2004 / FSX+ACC / Prepar3D

christian dating sites totally free Location: EDXW-EDDN

• Send private message

interracial dating sites totally free single chat ab 14

alte frau sucht hausfreund Monday, August 29th 2016, 2:48pm

dating sites completely free Weil er so schön ist hier nocheinmal in anderer Version

free online multiplayer games voice chat So genial:

reiche frau sucht jungen mann in wien reiche frau sucht jungen mann in österreich Piper Teterboro Flightsong

vodafone online chat uk online dating sites with best results single chat ab 14 ohne anmeldung

free dating sites with best results dating site with results chat room no registration australia Gruß

chat room no registration london Peter

singlebörse gratis schweiz youtube My best regards and safe landings for everyone
your
Capt. P. Thiele
TA26
chatroom singles kostenlos Eigentümer & Betreiber der FamilyAir Group

chatrooms für schüler kostenlos warum wollen männer nur dünne frauen Ein Flugzeug ist weiter nichts als eine Ansammlung locker im Verband fliegender Einzelteile, die durch das Genie des Piloten am Auseinanderfallen gehindert werden.

Counter:

Counter age (days): 1,780.26 - Das Alter des Counters in Tagen I+++I Counts since: Oct 7th 2012, 9:47pm - Das Startdatum des Counters